3.06 am

Så... man vet att det är jetlag när man sitter o dricker te o läser en bok medans dottern äter rispuffar med mjölk.


Klockan 3 på natten.

Nu är det lunchtid o dottern sover. Jag känner mig helt ok för vi har varit ute länge på förmiddagen. Vi var bland annat nere på stranden en stund, bara satt där o njöt o spanande efter knöl valar o delfiner... Det är helt perfekt väder nu, ungefär som det vi lämnade i Sverige. Soligt och ca 21 - 22 grader.

Känner lite blandade känslor inför det här bloggandet, jag vill ju gärna blogga men har svårt att bestämma inriktning, typ vem skriver jag till och om vad...Suck. Ska iaf försöka hålla igång ett tag så här kommer ännu ett rätt trist inlägg då. Får hoppas det blir bättre o bättre ju mer jag håller på! 



Humpback Whale

bilden är lånad från montereybaywhalewatch.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0