Favorit

Jag måste ju dela med mig om världens godaste parfym!!!

Äntligen fick jag tag på min favorit...Insolence by Guerlain..... mmm!! Det är viol som får mig på fall, luktar gudomligt. För tre år sedan frågade jag en vacker kvinna på en buss i Sydney, - sorry men jag MÅSTE bara få veta vilken parfym du har på dig!! Hon vände sig om, lite nonchalant, som om hon fick den frågan varje dag, sen sa hon dom magiska orden, - it's Insolance by Guerlain... 
Förra julen hade jag önskat mig en sak...  och jag kunde inte ens gömma min besvikelse när jag vecklade upp pappret och läste MY Insolence... oh no babe, wrong one!!
Men nu, nu står den rätta varan i sovrummet o nu släpper jag den aldrig!!







Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!

Vad kul att du lämnade en kommentar.

Hoppas att du själv får blodad tand för det här med bloggande, det är ju så kul (särskilt för dem här hemma i ditt fall antar jag).

Ha det gott!



Kram Marie

2010-08-07 @ 18:04:04
URL: http://anotetomyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0